6
Zigana Tabanca Fiyatlari ve zigana silahlarının özellikleri ile birlikte zigana tabanca modellerinin resimlerini zigana meraklılarına paylaşıyorum, umarım beğeneceksiniz zigana silah modellerinin serilerini.


Zigana tabanca fiyatı 2700 tl.

 
Zigana Krom işlemeli silah modeli 2.750 tl
Zigana tabanca fiyatları 2750 tl


ZİGANA TABANCALARI TEKNİK ÖZELLİKLERİ
- Kalibre 9 x 19 Parabellum mermi atabilir.
- En Etkili Menzil 100 m ye kadar tesir edebilir.
- Çalışma Sistemi Basit geri tepmeli, Yarı otomatik
- Emniyet Sistemi Emniyet mandalı, Horoz emniyeti bulunmaktadır.
- Nişangâh Düzeni Kare arpacık, Ayarlı gez kişiye göre ayarlanabilir.
- İlk Hız 370 ± 10 m/sn dir.
- Tabancanın Ağırlığı 990 gramdır.
- Uzunluk 214 mm
- Yükseklik 142 mm
- Genişlik 37 mm
- Namlu Boyu 130 mm
- Nişan Hattı 176 mm
-Sıcaklık limiti -35 / +60
- Şarjör kapasitesi 15 şarjöre basılır + 1 fişek yatağına verilerek 16 Mermi kapasitelidir.

Zigana Tabanca atış videosu
Bu sayfamızda yerli silah olan ve türkiyede en çok tutulan tabanca statüsünde bulunan zigana tabanca fiyatları,silah zigana sport,otomatik tabanca video,zigana tabanca video,barette tabanca,tabancalar tabanca resimleri,zigana tabancaları, zigana t tabanca hakkında bilgiler sunulmuştur.

Yorum Gönder

  1. ben silahlari televizyondaki filimlerden ve magazin lerden tanirim ama son bir kac senedir Zigana ya hayran kaldim.
    Türkiyeye gidebilirsen ilk yapacagim bir Zigana ile atis yapmak olacak.

    Avusturyadan selamlar

    YanıtlaSil
  2. İKİNCİ EL BULMA ŞANSIM OLABİLİRMİ ACABA ZİGANA MODELİ
    nikelaj lı olan her hangi bir model ama zigana

    YanıtlaSil
  3. ikinci el veya sıfır rusatsız zigana arıyorum

    YanıtlaSil
  4. ikinci el veya sıfır rusatsız zigana arıyorum

    YanıtlaSil
  5. ikinci el veya sıfır rusatsız zigana arıyorum

    YanıtlaSil
  6. iki tane tabanca lazım ilgilenen arkadaşlar arasın 0530 261 31 72 cep numaram ismim cenk

    YanıtlaSil

Featured Post

Zvı Kevın Tabanca Modeli Zvı Kevın Kısa 9

SİYAH (9 MM KISA) Üretim Yeri : Zvı Kevın (Çek Cumhuriyeti) Üretici İnternet Adresi : http://www.zvi.cz Fiyat : 1359,07 $ Teknik Özellikle...

 
Top