20
Desert eagle kurusıkı tabanca fiyatları 350 tl ye silahcılarda satışı yapılırsen gerçek desert eagle fiyatları ise 8000 bin ile 9000 bin euro çivarında ithal olarak satılmaktadır. Desert eagle kurusıkı tabanca fiyatları ankara ve istanbuldaki silah satış yapılan mağzalarda 350tl ye online olarak buldum ama retay eagle kurusıkı silahı gerçekleri ile çok fark gördüm silah meraklısı olarak desert eagle kurusıkı ithal türlerini tavsiye etmiyorum. Şimdi sizler için yaptığım araştırmada Desert eagle tabanca fiyatları ve desert eagle bilgileri hakkanda bazı bilgileri sunacağım. Desert eagle silah fiyatları ve Desert eagle tabanca resimleri ni umarım beğeneceksiniz.

desert eagle tabanca fiyatları 8500 Euro


Desert Eagle (Türkçe: Çöl kartalı),Amerikan tasarımı, İsrail yapımı yarı-otomatik bir tabancadır. 357'lik, 41'lik, 44'lük, 440 Cor-bon ve 50 AE kalibrelik mermi kullanan modelleri bulunur. 357 kalibrelik versiyonu 9,41'lik ve 44'lüğü 8, 440 Cor-bon ve 50 AE (Action Express) kullanan modeli de 7 mermi alır. Kullandığı mermilerden dolayı çok güçlü bir tabancadır ancak 50 AE kullanan versiyonun geri tepmesinin yüksek olması, silahın oldukça ağır ve büyük olması nedeniyle kullanışlı değildir. Bu silahın çeşitli ağırlıkları vardır. 1-2 kg arasındaki çeşitleri silahın gerçekten kuvvetli olduğunu gösteriyor, Ancak geri tepmesinin yüksek oluşu sadece 50 AE kullanan uyarlamasında geçerlidir, özellikle birçok silah kullanıcısı 357.'lik versiyonun geri tepmesinin standart 9 mm tabancalardan daha az olduğunu söylemektedirler.





 

desert eagle özellikleri
DESERT EAGLEModeli 44 MAGNUM
Diğer Özellikler
DESERT EAGLE SİLAH NAMLU UZUNLUĞU : 159 mm
DESERT EAGLE SİLAH UZUNLUĞU : 273 mm
DESERT EAGLE SİLAH GENİŞLİĞİ : 32mm
DESERT EAGLE KALİBRE : . 44 MAGNUM
DESERT EAGLE ŞARJÖR KAPASİTESİ : 8+1
DESERT EAGLE SİLAH AĞIRLIĞI :1897 GR
DESERT EAGLE MENŞEİ : IMI (ISRAEL MILITARY INDUSTRIES)

Mark XIX 50 Altın kaplama lı modeli

desert eagle kurusıkı video

desert eagle kurusıkı fiyat 80 EURO

Yorum Gönder

  1. Kurusiki fiyati nasil 8000 euro olur retay eagle markasi her yerde 100 tl civari?

    YanıtlaSil
  2. okurken yanlış okuyorsunuz sanırım kurusıkı tabancanın fiyatı 80 euro yazıyor. yani 200 Lira civarındadır.

    YanıtlaSil
  3. peki kuru sıkı desert eagle ne kadar bilen varmı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dostum 2 sene önce 160 tl di. Şimdi istanbulda eminönde mercanlar yokuşuna git orda 150 tl bulursun. Daha ucuza bulucam diyorsan Düzceye git merkezine carşıdaki silahcılara gir orda 100 tl bulursun.

      Sil
  4. RETAY EAGLE 100 tl ye almıştım seri özellikleri kaldırıldı bildiğim kadarıyla eğerki dersert eagle ses silahında seri varsa ülker beye katılırım vermeyede değer

    YanıtlaSil
  5. bende var aynısı krom kaplama olduğu için 150 ye aldım ama çok memnunum aynı gercek gibi :D

    YanıtlaSil
  6. 5 sene önce saten modelini aldım hala tertemiz üstelik seri atıyor.herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  7. 5 yıl once saten modelini aldım hala tertemiz duruyor.üstelik seri atabiliyor hiçbir şekilde arıza yapmadı ağır ama güzel silah

    YanıtlaSil
  8. Bu silahı hatay/antakyadan alan varmı varsa adresini versin almayı düşnüyorum da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeş bu silah sende ise ben alırım hatay Antakya'da oturtuyorum mail adresim brunnet_angel@hotmail.com ekle beni yada mail at bekliyorum acele olursa sevinirim

      Sil
  9. beyler bıse aklıma takıldı gercek desert eagle 8-9 bin euro. biz kurusıkısını alıp actırsak olurmu yada aynı etkıyı yaratırmı bilgisi olan cevaplarsa memnun olurum saolun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. abi aman diyim deyim. kullanılan malzemeden dolayı silah elinde bile patlayabilir. gerçek mermiyle kullanacaksan gerçek tabanca al. kurusıkı düğünde sıkmaya ya da sadece hobi amaçlı alınıyor genelde

      Sil
  10. Arkadaslar retay eagle harika bi silahtir cok zor bozulur ayrica siyah almayin cizikleri hemen belli eder seri atmaz cunku asiri gercege benzedigi icin kaldirdilar orjinali 7 mermi atar . Aman sakin ha torna tezgahinda actirmayin cunku silah takilir arka arkaya mermi atmaz ve daha 4 tane sikmadan parcalanir kuru sikidaki metal gercek silahdakinden daha yumusaktir kendinize zarar verirsiniz

    YanıtlaSil
  11. ü<zerindeki yazması gereken yazılar neler bunları yazarmısınız

    YanıtlaSil
  12. Arkadaşlar bende gümüş grisi var daha sıfır atış yapılmadı kutusu kılıfı 60 tane mermisi var ben 225 tl aldım ama izmirden isteyene uygun fiyata verebilirim

    YanıtlaSil
  13. BENDE GÜMÜŞ GRİSİ VAR YENİ ALDIM KUTUSU 60 ADET MERMİSİ KILIFI 225 TL YE ALMAK İSTEYEN OLURSA SATABİLİRİM İZMİR DEYİM

    YanıtlaSil
  14. Ebn çorumda yaşıyorum bana desert eagle nin çorumda falan 80 ebulacagim bir yer varsa söyler misiniz yaşım 17 o yüzden her yerden alamiyorum

    YanıtlaSil
  15. Bendede gümüş grisi var kimisi diyor özkursan kimisi diyor yas kimisi başka başka mermi ismi söylüyor siz bana hangisini önerirsiniz...(9 mm)

    YanıtlaSil
  16. Bendede gümüş grisi var kimisi diyor özkursan kimisi diyor yas kimisi başka başka mermi ismi söylüyor siz bana hangisini önerirsiniz...(9 mm)

    YanıtlaSil

Featured Post

Zvı Kevın Tabanca Modeli Zvı Kevın Kısa 9

SİYAH (9 MM KISA) Üretim Yeri : Zvı Kevın (Çek Cumhuriyeti) Üretici İnternet Adresi : http://www.zvi.cz Fiyat : 1359,07 $ Teknik Özellikle...

 
Top