0

Zigana Tabancaların en son serisi olan Zig M1 Modelleri arasında yer alan krom türü bu tabanca TİSAŞ Trabzon Silah Sanayi A.Ş. tarafından satışı yapılmaktadır. Atış ve performası en iyi tabancalar arasında yerini şimdilen aldı bile, Zig M1 tabanca 9×19 mm. fişek atmakta ve çok kullanışlı olarak kabze emniyeti bulunmaktadır. 1040 gr. ±10 gram olan  Boş Şarjör Ağırlığı tabanca görsel olarak şu ana kadar üretilmişlerin içinde en güzeli diyebilirim. Zigana Zig m1 tabanca modeli alacaklara bir kaç resim ve tanıtım videosu veriyorum. Aşağıda Zig m1 serisinin teknik özellikleri ve firmaya ait iletişim bilgileri bulunmaktadır. MKE satışı yapılan silahın fiyatı 2400 TL civarındadır. Satın almak isteyenlere ön bilgi olarak tanıtım yaptım umarım alan arkadaşlar da aşağıya yorum yaparlar ise satın alacaklara rehber  olmuş olurlar. 







ZİG M1 STAINLESS STEEL TEKNİK ÖZELLEKLERİ
MKEK Satış Ürün Kodu:4413
Kalibre:9×19 mm.
Ağırlık (Şarjörsüz):1040 gr. (±10 gr.)
Şarjör Ağırlığı76 gr.
Uzunluk/Yükseklik/Genişlik:219 mm/135 mm/35 mm
Namlu Boyu:127,5 mm.
Tetik Kuvveti :Tek Hareket 3000 gr.
Çalışma Sistemi Yarı Otomatik, Tek Hareket
Nişangah Düzeni:Kare Arpacık, U gez
Namlu Helisi: Sağ yönlü 6 yiv,set
Emniyet Sistemi: Mandal ve Kabze Emniyeti
Şarjör Kapasitesi:9 Adet
Fiyat: 2400TL

ZİGANA FİRMA İLETİŞİM BİLGİLERİ
Firma Adı TİSAŞ Trabzon Silah Sanayi A.Ş.
Firma Yetkilisi Ahmet ALEMDAROĞLU
Adres Organize Sanayi Bölgesi ARSİN
Posta Kodu 61900
Telefon +90 462 711 10 80
Faks +90 462 711 17 87
İnternet Sitesi www.trabzonsilah.com
E-posta info@trabzonsilah.com



ZİG M1 tanıtım Videosu

Yorum Gönder

Featured Post

Zvı Kevın Tabanca Modeli Zvı Kevın Kısa 9

SİYAH (9 MM KISA) Üretim Yeri : Zvı Kevın (Çek Cumhuriyeti) Üretici İnternet Adresi : http://www.zvi.cz Fiyat : 1359,07 $ Teknik Özellikle...

 
Top